• Cennik
  • Jak to działa
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • FAQ
  • Sprawdź przesyłkę
Superpaczka.pl
  • Zaloguj
  • Załóż konto

Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?

Tak. Aby tego dokonać, należy w opcjach wysyłki wybrać: „pobranie” * oraz podać:

  • dokładny numer konta, na który mają zostać wpłacone środki pieniężne,
  • dokładną kwotę pobrania. 

Kwota pobrania zostanie zwrócona w takiej kwocie, jaka została określona przez nadawcę w formularzu zamówienia usługi. Termin zwrotu pobrania to max 7 roboczych od daty dostarczenia przesyłki do adresata (obowiązuje data przekazania środków z rachunku bankowego SuperPaczki).

*Przy nadaniu więcej niż jednej paczki na jednym liście przewozowym, kwota pobrania wprowadzona do zamówienia powinna być łączna za wszystkie przesyłki (cały nadany towar).

Zobacz również: Z jakich usług mogę korzystać?

Nadania i odbiory przesyłek

Nadania i odbiory przesyłek

Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:

  • Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
  • Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
  • Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
  • Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
  • Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?

    Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

    Płatności i rozliczenia

    Płatności i rozliczenia

    Mam pytanie związane z płatnościami:

    • Jakie są sposoby płatności za usługę?
    • Jak doładować konto prepaid?
    • Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
    • Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
    • Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?

      Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

      Rozwiązania techniczne

      Rozwiązania techniczne

      Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:

      • Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
      • Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
      • Jak zmienić adres e-mail do logowania?
      • Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
      • Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?

        Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

        FAQ i… cała reszta ważnych spraw

        i... cała reszta ważnych spraw

        Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:

        • Z jakich usług mogę korzystać?
        • Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
        • Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
        • Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
        • Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?

          Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

          Załóż konto i nadaj przesyłkę

          Superpaczka.pl
          Alsendo sp. z o.o.
          ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
          NIP: 8971840043, REGON: 367328934
          Biuro Obsługi Superpaczka
          Royal Wilanów
          ul. F. Klimczaka 1 klatka B, 02-797 Warszawa
          • Polityka prywatności
          • Regulamin Świadczenia Usług
          • Cennik
          • Jak to działa
          • O nas
          • Blog
          • Kontakt
          • FAQ
          • Sprawdź przesyłkę
          Wykorzystujemy pliki cookies w celu analizy przepływu informacji w związku z korzystaniem z Serwisu. Możesz zmienić ustawienia dotyczące "cookies" w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli pozostawisz te ustawienia bez zmian pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień plików "cookies" może ograniczyć funkcjonalność Serwisu.OkPolityka prywatności