• Cennik
  • Jak to działa
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • FAQ
  • Sprawdź przesyłkę
Superpaczka.pl
  • Zaloguj
  • Załóż konto

Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?

Usługa nadania i odbioru w punkcie polega na możliwości nadania i odbioru przesyłek w ponad 24.000 punktów na terenie całego kraju. Dzisiaj na mapie Polski jest już ponad 24 000 miejsc, z których można odebrać paczkę: sklepów, stacji benzynowych i placówek pocztowych. Dzięki naszej autorskiej mapie wszystkie punkty odbioru znajdziesz w jednym miejscu!


Jak działa usługa?

Zaloguj się do serwisu, podaj parametry wysyłki oraz wybierz punkt, z którego nadasz lub/i do którego ma być dostarczona Twoja przesyłka –> Wybierz punkt dostawy –> kliknij MAPA

Jeżeli chcesz znaleźć dogodny punkt odbioru w swojej okolicy, wystarczy, że w wyszukiwarce wpiszesz nazwę miejscowości i ulicę, lub po prostu klikniesz na mapie w wybrany punkt. Jeśli w twojej okolicy nie ma punktów odbioru wybranego przez Ciebie przewoźnika, masz możliwość wyboru innego przewoźnika i punktu. 

Dostawa do punktu odbiory – jakie firmy kurierskie wybrać?

Polecamy korzystanie z usług Pocztex Kurier48 i UPS Access Point

Korzystając z Pocztex Kurier48 należy nadać paczkę w placówce Poczty Polskiej. Odbiór przesyłki może nastąpić w jednym z blisko 12 000 punktów: w placówce poczty, w automatach zlokalizowanych w wybranych placówkach w Strefach24h, sklepach Biedronka i Żabka, na stacjach paliw Orlen oraz w kioskach Ruchu.

Inne wygodne rozwiązanie proponuje UPS Access Point, który proponuje 3 usługi związane z punktami odbioru:

-UsługaPunkt-Drzwi– przesyłka nadawana jest w punkcie, a doręczana pod drzwi
-Usługa Punkt-Punkt – przesyłka nadawana jest w punkcie i doręczana do punktu
-Usługa Drzwi-Punkt – przesyłka jest odbierana od nadawcy i doręczana do punktu

Od niedawna Apaczka ma do zaoferowania swoim Klientom także możliwość nadawania przesyłek zagranicznych do wybranego punktu odbioru. Przesyłki można wysłać do jednego z 15 000 punktów zlokalizowanych w poniższych europejskich krajach: w Belgii, Niemczech, Francji, Włoszech, Holandii, Hiszpanii, Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Szwecji, Norwegii, Danii i Finlandii. Przesyłki nie mogą przekraczać 20 kg, a zlecenie można ustawić bezpośrednio w Panelu Klienta.

Zaloguj się do SuperPaczka.pl i sprawdź innych, renomowanych przewoźników:

DHL Service Point
DPD Pickup

Sprawdź szczegółowe poradniki o punktach:

Punkty nadania i odbioru w Superpaczce.

DHL Service Point w Superpaczce

Punkty Poczty Polskiej Kurier48

Punkty UPS – także zagraniczne

Punkty DPD Pick Up

InPost Paczkomaty 24/7

Nadania i odbiory przesyłek

Nadania i odbiory przesyłek

Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:

  • Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
  • Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
  • Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
  • Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
  • Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?

    Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

    Płatności i rozliczenia

    Płatności i rozliczenia

    Mam pytanie związane z płatnościami:

    • Jakie są sposoby płatności za usługę?
    • Jak doładować konto prepaid?
    • Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
    • Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
    • Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?

      Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

      Rozwiązania techniczne

      Rozwiązania techniczne

      Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:

      • Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
      • Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
      • Jak zmienić adres e-mail do logowania?
      • Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
      • Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?

        Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

        FAQ i… cała reszta ważnych spraw

        i... cała reszta ważnych spraw

        Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:

        • Z jakich usług mogę korzystać?
        • Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
        • Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
        • Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
        • Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?

          Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

          Załóż konto i nadaj przesyłkę

          Superpaczka.pl
          Alsendo sp. z o.o.
          ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
          NIP: 8971840043, REGON: 367328934
          Biuro Obsługi Superpaczka
          Royal Wilanów
          ul. F. Klimczaka 1 klatka B, 02-797 Warszawa
          • Polityka prywatności
          • Regulamin Świadczenia Usług
          • Cennik
          • Jak to działa
          • O nas
          • Blog
          • Kontakt
          • FAQ
          • Sprawdź przesyłkę
          Wykorzystujemy pliki cookies w celu analizy przepływu informacji w związku z korzystaniem z Serwisu. Możesz zmienić ustawienia dotyczące "cookies" w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli pozostawisz te ustawienia bez zmian pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień plików "cookies" może ograniczyć funkcjonalność Serwisu.OkPolityka prywatności