Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
Jeśli chcesz wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl, zaloguj się na swoje konto lub jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj się.
Co dalej?
1. W kalkulatorze, dostępnym na stronie głównej serwisu, określ najważniejsze parametry paczki, czyli rodzaj produktu, wagę oraz wymiary. Pamiętaj, że w tym miejscu, możesz również zaznaczyć dodatkowe usługi, takie jak:
- doręczenie do określonej godziny,
- doręczenie w sobotę,
- dokumenty zwrotne,
- przesyłka za pobraniem.
Wstępna wycena pozwoli określić cenę wysyłanej przez Ciebie paczki.
2. Po określeniu wszystkich potrzebnych parametrów należy kliknąć przycisk „Nadaj paczkę”. Zostaniesz przeniesiony do formularza wysyłkowego. Wypełnij wszystkie pozostałe pola:
- kraj odbioru i kraj docelowy,
- zawartość paczki,
- opcje dodatkowe, które Cię interesują,
- wybierz firmę kurierską,
- podaj adresy zarówno nadawcy jak i odbiorcy,
- wybierz datę i godzinę odbioru paczki przez kuriera lub skorzystaj z opcji „bez zamawiania kuriera”, gdy chcesz dostarczyć przesyłkę do punktu nadania.
3. Następnym krokiem jest płatność za przesyłkę. Wystarczy kliknąć przycisk „przejdź do płatności”, wybrać bank z listy i dokonać płatności za swoją paczkę.
Możesz też użyć przycisku “doładuj konto” przed wygenerowaniem zlecenia.
4. Po dokonaniu płatności zostanie wygenerowany list przewozowy, który będzie dostępny w Panelu Klienta. Wydrukuj go i naklej na paczkę. Pozostało już tylko czekać na odbiór kuriera lub dostarczyć przesyłkę do wybranego punktu nadania.
Pamiętaj, że po wysłaniu możesz śledzić drogę swojej paczki – sprawdź tutaj.
Zobacz również: Jak doładować konto prepaid?
Kurier nie odebrał paczki w wyznaczonym terminie.
Co robić, jak kurier nie przyjedzie?
Tanie przesyłki kurierskie w Europie
Śledzenie przesyłek w Superpaczce
Przesyłki kurierskie przed Świętami
Przesyłka uszkodzona? Złóż reklamację
Jak nadać przesyłkę z delikatną zawartością?
Co zrobić, gdy nie mogę wydrukować listu przewozowego?
Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:
- Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
- Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
- Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
- Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
- Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?
Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z płatnościami:
- Jakie są sposoby płatności za usługę?
- Jak doładować konto prepaid?
- Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
- Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?
Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:
- Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
- Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
- Jak zmienić adres e-mail do logowania?
- Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
- Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?
Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:
- Z jakich usług mogę korzystać?
- Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
- Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
- Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
- Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?
Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.