Jakie są sposoby płatności za usługę?
Płatności możesz dokonać:
a. przed złożeniem zamówienia, poprzez doładowanie konta przed transakcją przez PayU (kartą, e-przelewem lub BLIK-iem).
Wybierz zakładkę Faktury i rozliczenia, a następnie doładuj konto wybraną kwotą.
b. w trakcie składania zlecenia, przez system szybkich przelewów Przelewy24.
Średni czas transferu środków z Twojego konta na konto SuperPaczka.pl trwa od kilku sekund do kilku minut. Jeśli wpłaciłeś, a środków wciąż nie widać na saldzie – odśwież stronę. Jeśli system nie powiąże płatności ze zleceniem – wypełnij ponownie formularz zlecenia.
Przesyłki ubezpieczone są w zależności od firmy w kwocie standardowej dla danego przewoźnika – w przypadku przesyłek wartościowych zalecamy wprowadzenie deklaracji wartości dla przesyłki.
Zobacz również: Z czym wiąże się wysyłanie przesyłek niestandardowych?
Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:
- Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
- Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
- Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
- Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
- Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?
Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z płatnościami:
- Jakie są sposoby płatności za usługę?
- Jak doładować konto prepaid?
- Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
- Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?
Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:
- Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
- Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
- Jak zmienić adres e-mail do logowania?
- Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
- Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?
Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:
- Z jakich usług mogę korzystać?
- Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
- Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
- Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
- Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?
Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.