• Cennik
  • Jak to działa
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • FAQ
  • Sprawdź przesyłkę
Superpaczka.pl
  • Zaloguj
  • Załóż konto

Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?

Twoje dane w serwisie SuperPaczka znajdziesz w Panelu Klienta w zakładce Moje ustawienia.  Możesz w niej sprawdzać i zmieniać swoje informacje. Zadbaj o ich poprawność i aktualność, aby uniknąć nieprawidłowości podczas wysyłki zamówienia.

 

Gdzie zmienię dane?
Moje ustawienia–> Ustawienia Konta

 

Jak aktualizować / zmieniać dane?
  • E-mail – zmienisz samodzielnie w sekcji dane podstawowe,
  • Nr telefonu – zmienisz samodzielnie w sekcji dane podstawowe,
  • Login (nazwa użytkownika) – możesz zmienić tylko za pomocą formularza kontaktowego Pomoc techniczna,
  • Hasło do konta głównego – można zmienić w sekcji Użytkownicy, po kliknięciu w przycisk  Szczegóły,
  • Hasło użytkownika – może zmienić dany użytkownik lub główny użytkownik/właściciel konta
    Jeśli nie masz pewności, czy pamiętasz swoje hasło – skorzystaj z opcji przypomnienia hasła.
  • Dane teleadresowe – zmienisz samodzielnie w sekcji Dane do korespondencji,
  • Nr rachunku do zwrotu pobrań – ustawisz lub zmienisz samodzielnie w sekcji Pobrania,
  • Zgoda marketingowa – Aby zrezygnować ze zgody marketingowej napisz na skrzynkę [email protected],
  • Użytkownicy – tylko właściciel konta głównego może dodawać użytkowników lub modyfikować ich uprawnienia.

 

Gdzie zmienię dane?
Moje ustawienia–> Moje ustawienia domyślne

 

Jak aktualizować / zmieniać dane?
  • Domyślne powiadomienia o zmianach statusu przesyłki – powiadomienia sms / email dla nadawcy lub odbiorcy ustawisz lub zmienisz samodzielnie. Edytuj sekcję i ustaw powiadomienia, które Ci odpowiadają,
  • Drukarka zebra – drukowanie listów przewozowych ustawisz samodzielnie w sekcji Domyślne ustawienia przesyłki, kliknij Edytuj i wybierz: Generuj listy przewozowe dla drukarki zebra. Zatwierdź przyciskiem Zapisz.

 

Zobacz również:
Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?

 

Nadania i odbiory przesyłek

Nadania i odbiory przesyłek

Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:

  • Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
  • Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
  • Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
  • Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
  • Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?

    Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

    Płatności i rozliczenia

    Płatności i rozliczenia

    Mam pytanie związane z płatnościami:

    • Jakie są sposoby płatności za usługę?
    • Jak doładować konto prepaid?
    • Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
    • Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
    • Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?

      Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

      Rozwiązania techniczne

      Rozwiązania techniczne

      Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:

      • Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
      • Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
      • Jak zmienić adres e-mail do logowania?
      • Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
      • Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?

        Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

        FAQ i… cała reszta ważnych spraw

        i... cała reszta ważnych spraw

        Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:

        • Z jakich usług mogę korzystać?
        • Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
        • Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
        • Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
        • Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?

          Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

          Załóż konto i nadaj przesyłkę

          Superpaczka.pl
          Alsendo sp. z o.o.
          ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
          NIP: 8971840043, REGON: 367328934
          Biuro Obsługi Superpaczka
          Royal Wilanów
          ul. F. Klimczaka 1 klatka B, 02-797 Warszawa
          • Polityka prywatności
          • Regulamin Świadczenia Usług
          • Cennik
          • Jak to działa
          • O nas
          • Blog
          • Kontakt
          • FAQ
          • Sprawdź przesyłkę
          Wykorzystujemy pliki cookies w celu analizy przepływu informacji w związku z korzystaniem z Serwisu. Możesz zmienić ustawienia dotyczące "cookies" w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli pozostawisz te ustawienia bez zmian pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień plików "cookies" może ograniczyć funkcjonalność Serwisu.OkPolityka prywatności